Mastenbroek, Clary

Meyer, Kiki

Manders, Toos - Reiger (0287)
Manders, Toos - Reiger (0287)

Brons, hoogte 85 cm. 1995 Toos Manders (1939, Asten - 2009, Asten) Autodidact Zij was beeldhouwer en was deze reiger een van de eerste buitenobjecten die wij hebben aangekocht (in Maastricht). Haar sculpturen zijn vaak gestileerde vrouwen en dierenfiguren.

press to zoom
Made, Marus van der(1940 - Monster) - PO28C - Alvan 2016 (uit de serie Piramida) (0493)
Made, Marus van der(1940 - Monster) - PO28C - Alvan 2016 (uit de serie Piramida) (0493)

Hij is autodidact en is zijn werkwijze als concrete constructieve kunst en geometrisch abstract. Over het algemeen werkt hij driedimensionaal.

press to zoom
 
 
Meyer, Kiki - Dans (0017)
Meyer, Kiki - Dans (0017)

Brons, hoogte 110 cm. 1998 Kiki Meyer (1952 - Roden) Autodidact De mens in beweging, in het bijzonder de dansende mens, dat is haar hoofdthema.

press to zoom
Mastenbroek, Clary - Vlucht (0109)
Mastenbroek, Clary - Vlucht (0109)

Olieverf op paneel, 81 x 26 cm. 1997 Clary Mastenbroek (1947 - Hilversum) Rietveld Academie Amsterdam, 1967. Medeoprichter van de Fuji Art Association in 1984. Zij noemt zichzelf een magisch realist en hebben haar schilderijen grote zeggingskracht. Het zijn de compositie, het verfgebruik en de magische voorstelling die steeds kijkers weten te boeien.

press to zoom
Mastenbroek, Clary - Ophelia III (0426)
Mastenbroek, Clary - Ophelia III (0426)

Olieverf op doek, 175 x 35 cm. 2003 Clary Mastenbroek (1947 - Hilversum) Rietveld Academie Amsterdam, 1967. Medeoprichter van de Fuji Art Association in 1984. Zij noemt zichzelf een magisch realist en hebben haar schilderijen grote zeggingskracht. Het zijn de compositie, het verfgebruik en de magische voorstelling die steeds kijkers weten te boeien.

press to zoom
Mastenbroek, Clary -miniatuur  (0508)
Mastenbroek, Clary -miniatuur (0508)

Olieverf op doek, 10 x 10 cm. 2022 Clary Mastenbroek (1947 - Hilversum) Rietveld Academie Amsterdam, 1967. Medeoprichter van de Fuji Art Association in 1984. Zij noemt zichzelf een magisch realist en hebben haar schilderijen grote zeggingskracht. Het zijn de compositie, het verfgebruik en de magische voorstelling die steeds kijkers weten te boeien.

press to zoom
 

Mohlmann, Rob

 

Min, Hans en Bernard de Wolff

Hans Min, Beverwijk,1957 - Beverwijk 2019. Dit werk heeft hij samen gemaakt met Bernard de Wolff.

press to zoom
Collectie_0241
Collectie_0241

Hans Min, Beverwijk, 1957 - Beverwijk 2019. Dit werk is samen met Bernard de Wolff gemaakt.

press to zoom
Collectie_0329
Collectie_0329

Hans Min, Beverwijk, 1957 - Beverwijk 2019. Dit werk is gemaakt samen met Bernard de Wolff

press to zoom
Collectie_0408
Collectie_0408

Hans Min, Beverwijk, 1957 - Beverwijk 2019. Dit werk is samen met Bernard de Wolff gemaakt. Tijdens de tentoonstelling in Galerie van Lien in 30 minuten tijd.

press to zoom
Mohlmann, Rob - Zoetwatermosselen (0201)
Mohlmann, Rob - Zoetwatermosselen (0201)

Olieverf op paneel, 24 x 46 cm. 2001 Rob Möhlmann (1956 - Hilversum) Autodidact Realisme in zijn hevigste vorm, zo zou je zijn werk kunnen typeren. Hij houdt van de kunst die wat voorstelt. Werkt in de realistische traditie en ziet zichzelf als onafhankelijke realist. Zijn werk wordt gekenmerkt door de alledaagsheid van het onderwerp, uitgevoerd in grote precisie en virtuoze stofuitdrukking.

press to zoom
Mohlmann, Rob - Ooggetuige (0243)
Mohlmann, Rob - Ooggetuige (0243)

Olieverf op paneel,40 x 30 cm. 2003 Rob Möhlmann (1956 - Hilversum) Autodidact Realisme in zijn hevigste vorm, zo zou je zijn werk kunnen typeren. Hij houdt van de kunst die wat voorstelt. Werkt in de realistische traditie en ziet zichzelf als onafhankelijke realist. Zijn werk wordt gekenmerkt door de alledaagsheid van het onderwerp, uitgevoerd in grote precisie en virtuoze stofuitdrukking.

press to zoom
Mohlmann, Rob - Dood molletje (0261)
Mohlmann, Rob - Dood molletje (0261)

Olieverf op paneel, 9,5 x 12,5 cm. 2003 Rob Möhlmann (1956 - Hilversum) Autodidact Realisme in zijn hevigste vorm, zo zou je zijn werk kunnen typeren. Hij houdt van de kunst die wat voorstelt. Werkt in de realistische traditie en ziet zichzelf als onafhankelijke realist. Zijn werk wordt gekenmerkt door de alledaagsheid van het onderwerp, uitgevoerd in grote precisie en virtuoze stofuitdrukking.

press to zoom
Mohlmann, Rob - Afgekeurd (0271)
Mohlmann, Rob - Afgekeurd (0271)

Olieverf op paneel, 23,5 x 29,5 cm. 2004 Rob Möhlmann (1956 - Hilversum) Autodidact Realisme in zijn hevigste vorm, zo zou je zijn werk kunnen typeren. Hij houdt van de kunst die wat voorstelt. Werkt in de realistische traditie en ziet zichzelf als onafhankelijke realist. Zijn werk wordt gekenmerkt door de alledaagsheid van het onderwerp, uitgevoerd in grote precisie en virtuoze stofuitdrukking.

press to zoom
Mohlmann, Rob - Old shoes (0278)
Mohlmann, Rob - Old shoes (0278)

Litho, 45 x 55 cm. 2003 Rob Möhlmann (1956 - Hilversum) Autodidact Realisme in zijn hevigste vorm, zo zou je zijn werk kunnen typeren. Hij houdt van de kunst die wat voorstelt. Werkt in de realistische traditie en ziet zichzelf als onafhankelijke realist. Zijn werk wordt gekenmerkt door de alledaagsheid van het onderwerp, uitgevoerd in grote precisie en virtuoze stofuitdrukking.

press to zoom

Molenkamp, Charlotte

 
Molenkamp, Charlotte - Dans (0060)
Molenkamp, Charlotte - Dans (0060)

Olieverf op doek, 120 x 100 cm. 1998 Charlotte Molenkamp (1955 - Tilburg) Kunstacademie St. Joost, Breda, 1971 - 1974. Academie voor Beeldende Vorming, Tilburg, 1974 - 1977. Het werk balanceert op de rand van figuratie en abstractie. Natuur, dier en mensfiguren zijn nog wel te herkennen.

press to zoom
Molenkamp, Charlotte - Als de zwarte vogel komt (0061)
Molenkamp, Charlotte - Als de zwarte vogel komt (0061)

Olieverf op doek, 145 x 125 cm. 1998 Charlotte Molenkamp (1955 - Tilburg) Kunstacademie St. Joost, Breda, 1971 - 1974. Academie voor Beeldende Vorming, Tilburg, 1974 - 1977. Het werk balanceert op de rand van figuratie en abstractie. Natuur, dier en mensfiguren zijn nog wel te herkennen.

press to zoom
Molenkamp, Charlotte - Fantasiedieren (0138)
Molenkamp, Charlotte - Fantasiedieren (0138)

Olieverf op doek, 200 x 220 cm. 1999 Charlotte Molenkamp (1955 - Tilburg) Kunstacademie St. Joost, Breda, 1971 - 1974. Academie voor Beeldende Vorming, Tilburg, 1974 - 1977. Het werk balanceert op de rand van figuratie en abstractie. Natuur, dier en mensfiguren zijn nog wel te herkennen.

press to zoom

Muller, Wout

 
Muller, Wout - Vrouw met kip (0052)
Muller, Wout - Vrouw met kip (0052)

Olieverf op paneel, 34 x 30 cm. 1992 Wout Muller (1946, Hilversum - 2000, Kilmeaden-Ierland) Rietveld Academie Amsterdam, 1967. Binnen zijn werk staat de erotiek centraal. Zijn werken zijn altijd statisch en er heerst een sfeer van serene afwachting.

press to zoom
Muller, Wout - Pomona's Geheim (0055)
Muller, Wout - Pomona's Geheim (0055)

Olieverf op paneel, 34 x 30 cm. 1993 Wout Muller (1946, Hilversum - 2000, Kilmeaden-Ierland) Rietveld Academie Amsterdam, 1967. Binnen zijn werk staat de erotiek centraal. Zijn werken zijn altijd statisch en er heerst een sfeer van serene afwachting.

press to zoom
Muller, Wout - Slakje kijken (0108)
Muller, Wout - Slakje kijken (0108)

Olieverf op paneel, 34 x 30 cm. 1997 Wout Muller (1946, Hilversum - 2000, Kilmeaden-Ierland) Rietveld Academie Amsterdam, 1967. Binnen zijn werk staat de erotiek centraal. Zijn werken zijn altijd statisch en er heerst een sfeer van serene afwachting.

press to zoom

Musters, Hans

 
Musters, Hans - Z.T. (0042)
Musters, Hans - Z.T. (0042)

Olieverf op doek, 165 x 85 cm. 1998 Hans Musters (1959 - Zwolle) Academie Minerva te Groningen, 1977 - 1982. Kleurrijke expressieve schilderijen van vrouwen, stillevens en landschappen. Abstract versus figuratief en dynamiek, gecombineerd met rust.

press to zoom
Musters, Hans - Stilleven met kan (0063)
Musters, Hans - Stilleven met kan (0063)

Olieverf op doek, 95 x 100cm. 1996 Hans Musters (1959 - Zwolle) Academie Minerva te Groningen, 1977 - 1982. Kleurrijke expressieve schilderijen van vrouwen, stillevens en landschappen. Abstract versus figuratief en dynamiek, gecombineerd met rust.

press to zoom
Musters, Hans - The sorceres apprentice (0067)
Musters, Hans - The sorceres apprentice (0067)

Olieverf op doek, 100 x 120 cm. 1998 Hans Musters (1959 - Zwolle) Academie Minerva te Groningen, 1977 - 1982. Kleurrijke expressieve schilderijen van vrouwen, stillevens en landschappen. Abstract versus figuratief en dynamiek, gecombineerd met rust.

press to zoom